Hotel Marketing StrategieÎn

De hotel branche is zeer concurrerend, omdat u het hier niet alleen opneemt tegen andere hotels, maar tevens tegen hostels en accommodaties met uitsluitend logies zoals appartementen of vakantiewoningen. Dit is waarom u moet weten hoe u succesvol uw hotel beter kunt positioneren. Om dit te bereiken dient u de essentiÎle hotel marketing strategieÎn te kennen die u helpen bij het bereiken van zowel meer boekingen als meer omzet.

Van Uw Website Een Traktatie Voor Het Oog Maken

Uw website is het belangrijkste marketing platform dat u in handen heeft en u moet er voor zorgen dat het klanten aantrekt. Een goede website is de basis van elke marketing strategie omdat dit dÈ plek is waar uw ëleadsí eindigen, en wanneer dit niet aantrekkelijk zullen zij ergens anders kijken. Het is belangrijk dat u vanuit de ogen van uw klanten naar uw website kijkt.

Uw website moet er niet alleen professioneel uitzien, maar moet tevens voorzien zijn van alle informatie die mensen willen. Dit omvat informatie over uw hotel, uw locatie, de kamers en hoe men kan reserveren. Fotoís mogen zeker niet ontbreken, omdat dit uw klanten een beter beeld geeft van wat zij reserveren.

De reserveringsprocedure op uw website moet makkelijk in gebruik zijn. Een gebruiker moet idealiter zo min mogelijk kliks nodig zijn om de kamer van hun keuze te reserveren. Eenvoudige navigatie en gebruik zijn essentiÎle strategieÎn om meer mensen te laten reserveren in uw hotel.

Volg De Beste SEO Praktijken

Een andere marketing strategie die u moet kennen is SEO (search engine optimization) oftewel zoekmachine optimalisatie. Dit geeft u meer organisch verkeer wat vaak makkelijker om te zetten is in reserveringen. Het is aanbevolen dat uw marketing strategie kijkt naar lokale SEO praktijken aangezien dit u helpt bij het focussen op gebruikers die op zoek zijn naar hotels op uw locatie.

Er zijn een aantal stappen tot SEU en zij maken deel uit van alle beste marketing strategieÎn. De eerste stap is om de structuur van uw website te bekijken. Dit is iets dat u al had moeten doen, maar er zijn bepaalde SEO factoren waar u aandacht aan besteden moet. De codering van de website is erg belangrijk, omdat het van invloed is op de snelheid van het laden. Uw website moet ook snel kunnen laden op zowel desktops als mobiele apparaten.

Als u zich wilt richten op lokale zoekopdrachten, dan moet u kijken naar de NAP gegevens op uw website. Dit zijn de naam, het adres en telefoonnummer die u aangegeven heeft. Het is belangrijk dat deze informatie op iedere pagina van uw website te vinden is. Indien u meer dan ÈÈn locatie heeft, dan moet u speciale bestemmingspaginaís voor iedere pagina die deze informatie bevat. NAP informatie wordt gebruikt door zoekmachines om te verifiÎren dat u bent wie u zegt en om te zoeken naar citaten online.

Citaten zijn belangrijk en maken u vergelijkbaar met backlinks in meer algemene SEO strategieÎn. Om citaten te krijgen, zal u uw hotel online moeten vermelden en u zou kunnen overwegen om een Google My Business account te openen. Deze account is gratis en geeft u de mogelijkheid om uw hotel te plaatsen op Google Maps en daarmee uw lokale ranking te verhogen.

Marketing Van Uw Unieke Verkoop Punten

Hotel marketing strategieÎn gaan niet werken als u zich niet van de menigte kan onderscheiden. Dit is waarom u uw unieke verkoop punten moet marketen en de mensen vertellen waarom zij voor uw hotel moeten kiezen. Er zijn een aantal verschillende benaderingen die u kunt nemen om dit te doen, maar u zult gebruik willen maken van een identiteit voor uw hotel.

Enkele van de unieke verkoop punten die u kunt marketen kunnen bijvoorbeeld zaken zijn als een uniek gebouw, of een interessant achtergrondverhaal waar uw hotel over beschikt. Als u een andere prijsstrategie dan de andere hotels aanbiedt, moet u dit marketen als USP. Wanneer u uw USP kiest, moet u ervoor zorgen dat u het op elke promotie kanaal dat u gebruikt gaat marketen. Dit is wat u onderscheidt van de andere hotels in de omgeving en u wilt er uit springen vergeleken bij de rest.

Uw Netwerk Uitbreiden

Er zijn hotel marketing strategieÎn waar u zich moet verbinden met andere mensen. De beste mensen om u mee te verbinden zijn online reisbureaus en wereldwijde distributiesystemen. Wanneer u uw netwerk op deze manier uitbreidt, zult u ook uw bereik vergroten buiten wat u in staat bent op eigen krachten te doen.

Online reisbureaus beheren hun eigen marketing en u zult kunnen profiteren van hun inspanningen. Het is raadzaam mensen in staat te stellen om via online reisbureaus kamers in uw hotel te boeken, aangezien dit uw boekingen verhogen zal. Uit onderzoeken is gebleken dat de meerderheid van mobiele boekingen eigenlijk via online reisbureaus tot stand komen.

Wanneer u aanwezig bent in een wereldwijd distributie systeem, zorgt u ervoor dat reisbureaus kamers voor hun cliÎnten kunt boeken. U zult op deze manier de mogelijkheid krijgen klanten van over de hele wereld te verwelkomen zonder veel werk. U kunt zich tevens richten op gebruikers die u alleen nooit zou kunnen bereiken.

Gebruik Sociale Media Proactief

Marketing op sociale media is iets dat veel bedrijven doen, maar er zijn niet zoveel hotels die hier van profiteren. Sociale media moet een onderdeel van uw marketing zijn, want het is een essentieel onderdeel van het moderne leven en u kunt er veel potentiÎle klanten mee bereiken. Proactief zijn is belangrijk en moet u kijken naar betaalde en gratis methoden van marketing op deze platformen.

Betaalde marketing is de betaalde reclame die alle sociale media platformen aanbieden. Deze manier van marketing geeft u de mogelijkheid om uw bereik te vergroten, omdat u zich op specifieke demografische gegevens richten kunt. Gratis marketing zijn de berichten die u op uw sociale mediaplatform post. U moet in dit platform in contact treden met mensen en altijd een antwoord achterlaten op commentaren op uw account.

Er zijn vele verschillende hotel marketing strategieÎn die u kunt gebruiken om uw boekingen te verhogen. Enkele van deze strategieÎn zijn zo simpel als uw hotel aanbieden via online reisbureaus. Andere strategieÎn vereisen meer werk en zorgen ervoor dat u up-to-date moet blijven met online ëpostsí.

This website uses cookies to give you the best experience. Agree by clicking the 'Accept' button.