VOLLEDIGE GASTENCOMMUNICATIE | 360° SERVICE & PLATFORM | PROACTIEF ONLINE UW REPUTATIE OPBOUWEN

UW GASTEN VERDIENEN HET BESTE
GuestDelight staat rechtstreeks in verbinding met uw gasten. Communiceer met hen op uw manier. Maak alle informatie mobiel beschikbaar. Zorg voor een beleving die bijblijft en bouw duurzame banden op.

GDPR Voor Hotels

Optimaal omgaan met de gegevens van uw gasten? GuestDelight helpt u vlot op weg met GDPR.

  • GDPR is van kracht vanaf 25 mei 2018
  • Beheer de gegevens van uw hotelgasten correct
  • GuestDelight adviseert & biedt de juiste technologie
  • Zo bent u in regel & communiceert u optimaal
Vanaf 25 mei 2018 is GDPR van kracht: de algemene verordening die de data van Europese burgers beter moet beschermen. Als hotelier beschikt u doorgaans over gegevens van uw gasten – en gebruikt u die om met hen te communiceren. Hoe moet u daar nu mee omgaan? GuestDelight helpt u graag op weg om in regel te zijn met GPDR én om zo in vertrouwen optimaal met uw gasten te communiceren.

Bedrijven die persoonsgegevens verzamelen, moeten vanaf 25 mei 2018 voldoen aan de regels van GDPR. De definitie van deze gegevens is heel breed – van naam en adres, tot e-mail en foto’s. Door uw contacten met uw gasten heeft u als hotelier intussen heel wat van die gegevens verzameld. Ze zijn heel kostbaar, want ze stellen u in staat om rechtstreeks te communiceren en zo een optimale service te bieden.

GDPR eist van bedrijven onder meer dat ze transparant te werk gaan, en burgers helder informeren over hoe hun gegevens gebruikt worden. Daarnaast moeten de gegevens bijvoorbeeld snel gewist kunnen worden als de persoon in kwestie dit vraagt. Last but not least: bedrijven moeten burgers altijd toestemming vragen om hun persoonsgegevens te gebruiken voor verdere doeleinden.

GDPR als plicht én opportuniteit voor hoteliers

Als hotelier bent u natuurlijk ook een databeheerder geworden. Intussen heeft u heel wat tijd en moeite gestoken in het opbouwen van waardevolle contacten. En dus zit u met heel wat vragen. Mag u nog mails sturen naar uw gasten? Hoe zorgt u ervoor dat u in regel bent met GDPR? De nieuwe regelgeving zorgt voor kopzorgen, maar kan in zekere zin ook een opportuniteit zijn. Want door uw gasten te tonen dat u actief investeert in de bescherming van hun gegevens, ontstaat een gunstige vertrouwensbasis.

Met GuestDelight haalt u meer uit GDPR

GuestDelight heeft de knowhow én de tools om u te begeleiden op weg naar GDPR Compliancy. Op basis van een gerichte audit van uw werking en uw databestanden stellen we een actieplan op maat op. Vervolgens kunnen we daaraan GuestDelight 3.0 koppelen:

de nieuwste versie van ons GuestDelight-platform, dat u in staat stelt om de communicatie met uw gasten optimaal te runnen – persoonlijk, wervend én in regel met GDPR.

Met de 360° oplossing van GuestDelight kan u de volledige GDPR-checklist afvinken. Zo houden we rekening met alle nodige aspecten:

  • Een interne audit, als basis voor een actieplan op maat.
  • Functionaliteiten voor de toestemming van gegevensverwerking, zoals opt-in & opt-out.
  • Transparante communicatie over het hoe & waarom van gegevensverzameling.
  • Trainings & bewustzijn rond GDPR.
  • Alle vereiste legale
  • Een systeem voor verwijdering van persoonsgegevens.
  • Crisisplanning in geval van datalekken.
  • Toegangsprocedures voor verschillende functies.
  • Gegevensbescherming van minderjarigen.
  • Functionaris voor gegevensbescherming.


Graag in regel met GDPR? Contacteer GuestDelight vandaag nog.

Ontdek hoe onze inzichten en onze technologie het verschil maken. In geen tijd zorgen we ervoor dat u in regel bent met GDPR, zodat u weer optimaal en zorgeloos kunt communiceren met uw gasten. Neem vandaag nog contact op met GuestDelight.
Bel Ons Waarom GuestDelight
HOTELMARKETING
De wereld van hotelmarketing verandert razendsnel. Als hotelier komt het er dus op aan om bij te blijven. Wilt u alvast meer weten over de nieuwste trends? GuestDelight helpt u op weg met deze inzichten. Neem gerust contact met ons op als u meer informatie wilt.

This website uses cookies to give you the best experience. Agree by clicking the 'Accept' button.